کتاب صوتی انضباط شخصی

ما می خواهیم شیوه هایی را به شما نشان دهیم که به وسیله آنها فرد می تواند ذهن خویش را تصرف کند. افراد ثروتمند و موفق ذهن خویش را به طور کامل در اختیار دارند و هرگز ذره ای از حق خود برای پروراندن افکار خویش دست بر نمی دارند.

انسانی که توانایی تصرف کامل ذهن خویش را کسب کند ، می تواند هر چیزی دیگری را که بحق سزاوار آن است تصور کند.

انضباط شخصی

در این فایل های صوتی به شما اموزش می دهیم که این حقیقت بزرگ را درک خواهید کرد که شاه کلید طلایی ثروت به طور کلی از بزرگ ترین قدرت آشنا برای بشر ، یعنی قدرت تفکر تشکیل شده است. شما می توانید از طریق تصرف ذهن خویش، از طریق سخت ترین نوع انضباط فردی اه کلید طلایی ثروت را به طور کامل در اختیار بگیرید. انضباط فردی یا شخصی کمکتان خواهد کرد تا نگرش ذهنی خود را کنترل کنید . نگرش ذهنی شما میتواند کمکتان کند تا تمامی رویدادهای زندگی خود را مهار کنید ، و هر مصیبت یا هر شکستی را به دارایی ای با دامنه معادل تبدیل کند .

به همین دلیل نگرش ذهنی مثبت در صدر موفقیت در زندگی قرار دارد.

انضباط فردی

ما در این کتاب صوتی انضباط شخصی ، می خواهیم با آموزش برای شما بدیهی شود که شاه کلید ثروت چیزی کمتر یا بیشتر از انضباط شخصی ای نیست که لازم دارید تا کمکتان کند تصرف تمام و کمال ذهن خویش را به دست گیرید!

درست از جایی که ایستاده اید شروع کنید . ارباب خویش شوید. همین الان شروع کنید . با آن خودِ سالخورده ای که شما را در فقر و فلاکت نگه داشته است برای همیشه خداحافظی کنید. ( آن خودِ دیگر ) را به رسمیت بشناسید و در آغوش بگیرید که هر آنچه دلتان بخواهد به شما می دهد. یادتان باشد بسیار مهم است که بدانید تنها چیزی که بر آن کنترل کامل دارید ، نگرش ذهنی خودِ شماست.

موضوعاتی که در کتاب صوتی انضباط شخصی که در هر جلسه به صورت یک فایل صوتی توضیح خواهیم داد عبارت است از :

انضباط فردی

عناصر نظام فکر

پانزده نیروی عظیم ذهن انسان

حماقتی به نام ترس

حقایق معروف درباره ماهیت فکر

چگونه انضباط فردی را می توان اعمال کرد؟

چگونه بخش ناخود آگاه با بخش های دیگر ذهن ارتباط برقرار می کند؟

به دست آوردن قدرت شخصی

کنترل شش بخش ذهن

آیین نامه انضباط شخصی

احساسات منفی

پشتکار

…..

برای دیدن دانلودهای رایگان، مقالات و محصولات انگیزشی در زمینه روانشناسی ، موفقیت ، دانلود فایل صوتی ، دانلود کتاب صوتی رایگان ، و همچنین خرید و دانلود کتابهای صوتی به وب سایت ذهن ایده آل مراجعه نمایید.

www.zehneideal.com

[hm_title color=”#81d742″]کتاب صوتی انضباط شخصی- قسمت اول[/hm_title][hm_button target=”_blank” title=”دانلود” url=”https://zehneideal.com/wp-content/uploads/2018/08/انضباط-فردی.mp3″ bg_color=”#8224e3″][hm_title color=”#81d742″]کتاب صوتی انضباط شخصی- قسمت دوم[/hm_title][hm_button target=”_blank” title=”دانلود” url=”https://zehneideal.com/wp-content/uploads/2018/08/انضباط-شخصی-02.mp3″ bg_color=”#8224e3″]

جهت دانلود کامل کتاب صوتی انضباط شخصی به صفحه دانلودهای انگیزشی مراجعه نمایید.

کتاب صوتی موفقیت

کتابهای صوتی که معجزه می کنند….

چند نفر از شما آماده اید، تا روشی را یاد بگیرید؟

من همیشه میگویم که مانع ما در راه پیشرفت، ندانستن نیست، بلکه بزرگترین مانع این است که موردی را بدانیم، ولی حقیقت آن گونه نباشد که ما فکر میکنیم.

این کتاب صوتی موفقیت ، آنقدر که درباره نیاموختن  است، درباره آموختن نیست! لازم است که بدونید که شیوه قدیمی  فکر و عملکرد شماست که شما را دقیقا به همین جا که الان در آن قرار دارید،آورده است. اگر واقعا ثروتمند و خوشحال هستید که خوب. اما اگر چنین نیستید، از شما دعوت میکنم نظری بر آنچه را که درحال حاضر فکر میکنید درست است و یا حتی مناسب با وضع فعلی شماست، ولی امکان دارد مناسبتی با جعبه ابزار شما نداشته باشد، بیاندازید. پیشنهاد میکنم که اصول گفته شده در این کتاب صوتی موفقیت را در زندگی تان پیاده کنید.

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که چرا چنین به نظر می رسد که بعضی از مردم به آسانی ثروتمند میشوند و حال آنکه در تقدیر بعضی دیگر یک زندگی سخت از نظر مالی قرار داده شده است؟

آیا این تفاوت مربوط به تحصیل، هوش، مهارت، زمان بندی، عادت های کاری، ارتباطات یا شانس آن هاست و یا مربوط به انتخاب نوع شغل، کسب و کار و یا سرمایه گذاری های ان هاست؟

کتاب صوتی موفقیت

در این کتاب صوتی این کار را با تعیین کردن طرح اولیه ای که شما از پول و موفقیت در ذهن خود دارید، انجام میدهیم. همه ما یک طرح اولیه پول داریم که در ذهن ناخودآگاه ما ریشه داشته و بیشتر از هر مورد این دیدگاه اولیه است که زندگی مالی ما را تعیین میکند.

شما میتوانید همه روش ها را درمورد بازاریابی، فروش، سهام، و دنیای مالی بدانید، ولی اگرطرح اولیه پول شما برای سطح بالایی از موفقیت تنظیم نشده باشد، هرگز پول زیادی را نخواهید داشت و یا اگر بنا به دلایلی آن را بدست آورید، به احتمال خیلی زیاد از دست خواهید داد! خبر خوب این است که شما میتوانید در واقع این طرح اولیه پول را دوباره به گونه ای تنظیم کنید که موفقیت را به طور طبیعی و خوکار به دست آورید.

راز و اسرار ثابت شده موفقیت ثروتمندان را در این کتاب صوتی متحول کننده باشما در میان میذاریم. کتاب صوتی موفقیت، یک کتاب صوتی کاملی می باشد که در 2 بخش در نظر گرفته شده است.

درفایل های صوتی قسمت اول بیان میشود که عملکرد طرح اولیه پول در ذهن شما چگونه است ویاد میگیرید که چگونه دوران کودکی شما سرنوشت مالی شما را رقم میزند. همچنین یاد میگیرید که چگونه طرح اولیه متعلق به خود را تشخیص داده، آن را به گونه ای مورد تجدید نظر قرار دهید که نه تنها ایجاد موفقیت کند، بلکه مهم تر از آن بتوانید آن را حفظ کرده و دایم آن را رشد دهید.

در فایل های صوتی قسمت دوم کتاب صوتی به شما 17 راه و روش ثروت را معرفی میکنیم که دقیقا بیان میکنیم که آدم های ثروتمند چگونه نسبت به آدم های فقیر و طبقه متوسط فکر میکنند. هر روش از ثروت شامل مراحلی عملی برای شماست، تا به تمرین آن در دنیای واقعی بپردازید و از ریشه و اساس درآمد خود را افزایش داده و ثروت خود را انباشته کنید.<

اگر کارهای مالی شما آنطور که دوست دارید پیش نمیرود، باید طرح اولیه پول خود را تغییر دهید. متاسفانه طرح اولیه پول فعلی شما خیال دارد تا آخر عمر با شما بماند، مگر اینکه بتوانید آن را شناخته و مورد تجدیدنظر قرار دهید. این دقیقا همان کاری است که به کمک این کتاب صوتی خارق العاده انجام خواهیم داد.

ما معتقدیم که جاده های ساده به سوی ثروتمند شدن وجود دارد که ما اصول قدرتمند موفقیت را در این کتاب صوتی موفقیت در دسترس شما قرار داده ایم. با گوش کردن این فایل صوتی به  موفقیت نزدیک هستید، با ما همراه باشید.

 

جهت دانلود کامل این فایل صوتی به بخش محصولات در سایت ذهن ایده آل مراجعه کنید.

کتابهای صوتی که تابحال نشنیده اید . هم اکنون در قسمتمحصولات در سایت ذهن ایده آل بشنوید.

همراه ذهن ایده آل:

آیا می دانستید تمامی محصولات ذهن ایده آل دارای ضمانت اثرگذاری می باشند؟

برای دیدن دانلودهای رایگان، مقالات و محصولات انگیزشی در زمینه روانشناسی ، موفقیت ، دانلود فایل صوتی ، دانلود کتاب صوتی رایگان ، و همچنین خرید و دانلود کتابهای صوتی به وب سایت ذهن ایده آل مراجعه نمایید.

www.zehneideal.com

[hm_title type=”small_title” icon=”ico-sound” color=”#8224e3″]

کتاب صوتی موفقیت – قسمت اول

[/hm_title][hm_button target=”_blank” title=”دانلود” url=”https://zehneideal.com/wp-content/uploads/2017/06/01ketabSotiMovafaghiat.mp3″ bg_color=”#81d742″][hm_title type=”small_title” icon=”ico-sound” color=”#8224e3″]کتاب صوتی موفقیت – قسمت دوم[/hm_title][hm_button title=”دانلود” url=”https://zehneideal.com/wp-content/uploads/2017/06/02ketabeSotiMovafaghiat.mp3″ bg_color=”#81d742″]

بخش دوم

[hm_title type=”small_title” icon=”ico-sound” color=”#8224e3″]کتاب صوتی موفقیت -بخش دوم از قسمت اول[/hm_title][hm_button target=”_blank” title=”دانلود” url=”https://zehneideal.com/wp-content/uploads/2017/06/2-01-sotiMovafaghiat.mp3″ bg_color=”#81d742″][hm_title type=”small_title” icon=”ico-sound” color=”#8224e3″]کتاب صوتی موفقیت – بخش دوم-قسمت دوم[/hm_title][hm_button target=”_blank” title=”دانلود” url=”https://zehneideal.com/wp-content/uploads/2017/08/2-14-SotiMovafaghiat.mp3″ bg_color=”#81d742″]

برای دریافت کامل کتاب صوتی موفقیت به صورت رایگان به بخش محصولات سایت ذهن ایده آل مراجعه نمایید.

قانون توانگری

کتابهای صوتی که معجزه می کنند….

کتاب صوتی قانون توانگری برای اولین بار در ایران توسط موسسه ذهن ایده آل تولید و در اختیار شما خوبان ذهن ایده آل قرار دارد.

حقیقت تکان دهنده درباره قانون توانگری این است که توانگر بودن کاملاً درست است، نه نادرست. با درپیش گرفتن یک زندگی بخور و نمیر، نه موجب رضای خدا می شوید، نه موجب رضای خودتان. توانگری آرزویی الهی است که باید به گونه ای الهی تجلی یابد. میلیون ها ساله دل می پندارند که فقر نشانه زهد و تقواست. اعتقادی که برای برحذر داشتن مردم از انقلاب بسیار سودمند بود. میزان آرامش و تندرستی و شادمانی و فراوانی شما، میزان توانگری شما را نشان می دهد.

آفریدگارتان شما را توانگر می خواهد. این نیز یکی دیگر از حقایق تکان دهده درباره توانگری است.از آنجا که خلیفه خدا بر روی زمین یا آفریده بی همتای خداوند هستید، توانگری حق مسلم شما و میراث الهی شماست.

واژه ثروت و دارایی به معنای زندگی شکوهمند است. و این همان چزی است که متفکر توانگر باید برای حصول آن بکوشد و آن را حق معنوی خود بداند. اگر خدا را منشاء همه برکات و ثروت های خود بدانید و برای یکایک جزئیات امور مالی خود چشم امیدتان را به او بدوزید، همه جنبه های زندگی تان ثبات می یابد.

ذهن شما حلقه اتصال شما به برکت غنی خداوند و جوهر کائنات است. اندیشه هایی که پیش از این در سرتان می گذشت، امروزِ شما را آفرید. و اندیشه ای که امروز در سرتان می گذرد، فردای شما را می آفریند. و جالب است که بدانیدصاحب نظران معتقدند که یک اندیشه توانگر قدرتمندتر از هزار اندیشه سست و شکست پرور و دو اندیشه توانگر قدرتمندتر از ده هزار اندیشه سست و شکست پرور میباشد….

جهت دانلود کامل این فایل صوتی به بخش محصولات در سایت ذهن ایده آل مراجعه کنید.

کتابهای صوتی که تابحال نشنیده اید . هم اکنون در قسمتمحصولات در سایت ذهن ایده آل بشنوید.

همراه ذهن ایده آل:

آیا می دانستید تمامی محصولات ذهن ایده آل دارای ضمانت اثرگذاری می باشند؟

برای دیدن دانلودهای رایگان، مقالات و محصولاتانگیزشی ، دانلود فایل صوتی ، خرید و دانلود کتابهای صوتی ، آموزش هدف گذاری در زمینه روانشناسی و موفقیت به وب سایت ذهن ایده آل مراجعه نمایید.

                                                                          www.zehneideal.com

دلی شاد و ذهنی ثروتمند را برایتان آرزومندیم.

مهدی سجودی

[hm_title type=”small_title” icon_color=”#8224e3″ color=”#1e73be”] کتاب صوتی قانون توانگری – قسمت اول[/hm_title][hm_button title=”دانلود” url=”https://zehneideal.com/wp-content/uploads/2017/06/01ghanonetavangari.mp3″][hm_title type=”small_title” icon_color=”#8224e3″ color=”#1e73be”] کتاب صوتی قانون توانگری – قسمت دوم
[/hm_title][hm_button title=”دانلود” url=”https://zehneideal.com/wp-content/uploads/2017/06/02ghanonetavangari.mp3″][hm_title type=”small_title” icon_color=”#8224e3″ color=”#1e73be”] کتاب صوتی قانون توانگری – قسمت سوم[/hm_title][hm_button title=”دانلود” url=”https://zehneideal.com/wp-content/uploads/2017/06/03ghanonetavangari.mp3″]

هدف گذاری از صفر تا صد

مهمترین عامل ، در کسب هر موفقیتی ، تدوین و مشخص کردن دقیق اهداف می باشد. هدفگذاری مهمترین عامل حرکت و خلق آینده است، هدفها  هستند که مقصد و مسیر زندگی فردی و سازمانی را روشن می کنند.

هدف گذاری به مثابه ترسیم جاده ای برای آینده است . تلاشی ارزشمند است که معطوف به هدف باشد، تلاش بی هدف پرتاب تیر در تاریکی است یکی از موانع بسیار مهم موفقیت و کامیابی ، ناتوانی افراد در تدوین اهداف می باشد. مردم اغلب از بی وقتی شکایت می کنند در حالی که مشکل اصلی شان بی هدفی است.

شروع قدرت زمان این است که دقیقا بدانید چه هدف هایی را دنبال میکنید. مهم ترین عامل تلف کننده زمان و بزرگ ترین مانع بر سر راه موفقیت در زندگی این است که ندانید دنبال چه می گردید و چه هدفی را جستجو می کنید. وقتی هدف را فراموش کنید کارتان دو برابر میشود . بسیاری از مردم همه روزه به سختی تلاش می کنند، اما دقیقا نمی دانند که دنبال چه می گردند و چه هدف هایی را جستجو می کنند.

مدیریت زمان ، بیش از هر چیز دیگری ، از شما میخواهد زمان خود را چنان برنامه ریزی و هدف گذاری کنید که در سریع ترین زمان ممکن به مهم ترین هدف های تان دست پیدا کنید. سازمان دادن به هدف ها، مشخص کردن اولویت ها و بعد، توجه نمودن و پرداختن ، مهم ترین کارهایی که برای دستیابی به این هدف ها به آن احتیاج دارید، کلید موثر از زمان است.

نقطه شروع مدیریت زمان این است که در مورد هدف هایتان به وضوح و شفافیت کامل برسید. مانند یک عکاس باید لنز زمان و فعالیت های تان روی مهم ترین کاری که باید بکنید ، متمرکز سازید.

موسسه روانشناسی ذهن ایده آل، در مورد شیوه های هدف گذاری در زندگی، محصول بینظیری در این زمینه (هدف گذاری و آموزش آن و رسیدن به موفقیت در تمام جنبه های زندگی ) تولید کرده است که میتوانید از سایت ذهن ایده آل تهیه نمایید. بخشی از محصولات هدف گذاری صفر تا صد را بشنوید:

جهت دانلود این فایل های صوتی به انتهای صفحه مراجعه کنید.

برای دیدن دانلودهای رایگان، مقالات و محصولات انگیزشی در زمینه روانشناسی ، موفقیت ، دانلود فایل صوتی ، دانلود کتاب صوتی رایگان ، و همچنین خرید و دانلود کتابهای صوتی به وب سایت ذهن ایده آل مراجعه نمایید.

www.zehneideal.com

[hm_title type=”small_title” color=”#8224e3″]کتاب صوتی هدف گذاری از صفر تا صد – قسمت اول[/hm_title][hm_button title=”دانلود” url=”https://zehneideal.com/wp-content/uploads/2017/03/zehneideal.hadafgozari.01.mp3″][hm_title type=”small_title” color=”#8224e3″]کتاب صوتی هدف گذاری از صفر تا صد – قسمت دوم[/hm_title][hm_button title=”دانلود” url=”https://zehneideal.com/wp-content/uploads/2017/05/zehneideal.hadafgozari.02.mp3″][hm_title type=”small_title” color=”#8224e3″]کتاب صوتی هدف گذاری از صفر تا صد – قسمت سوم[/hm_title][hm_button title=”دانلود” url=”https://zehneideal.com/wp-content/uploads/2017/05/zehneideal.hadafgozari.03.mp3″][hm_title type=”small_title” color=”#8224e3″]کتاب صوتی هدف گذاری از صفر تا صد – قسمت چهارم[/hm_title][hm_button title=”دانلود” url=”https://zehneideal.com/wp-content/uploads/2017/05/zehneideal.hadafgozari.04.mp3″]

من می توانم؟

من می توانم؟

خیلی از دوستانم که از قدیم داشتم، دوستانی که دوره هایی رو تو سنین مختلف گذروندم به من ایمیل میزنند، زنگ میزنند و سراغم رو میگیرند اظهار لطف دارند که بنده هم از همه این دوستان تشکر می کنم.

اما یک سوالی که همیشه می پرسند اینه که چطورشده تو اینقدر تغییر کنی؟ چطور شده که به این همه موفقیت برسی اما ما داریم همشه درجا میزنیم و تو همون شرایط هستیم و تغییری نداریم!! خیلی هایی که من میشناسند از قدیم، تو دانشگاه، تو بازار در سمت های مختلف که بودم بهم میگفتن تو فردی خوش شانس هستی، خدا خواست که این طور یاشی، وقتی تو یک ماه تو یک شرکت هستی فروش اون شرکت 500 میلیون تومان بالا میبری حتما تکنیک های خاصی بلد هستی حتما کارهای فوق العاده ای انجام میدی که من به همه این عزیزان میگم اصلا اینطور نیست. این برداشت های عجیب و اشتباه افراد از موفقیت هست که فکر می کنند اون فرد خاص باهوش هست، تو فلان کشور بدنیا اومد و امکانات زیادی در اختیارش بود اون فردی موفق هست…

[hm_title type=”small_title”]سخن مدیر[/hm_title]